Pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi

  1. Jaką minimalną ilość odzieży wraz ze znakowaniem mogę zamówić?

Realizujemy zamówienia już od 1 sztuki.

  1. W jakich plikach należy przesłać wzór do wykonania haftu lub nadruku?

Najlepiej jest przesłać logo w formatach: pdf, cdr (Corel), ai (Adobe ilustrator). Mogą być również eps, jpg lub png. W przypadku plików jpg i png należy liczyć się z kosztami przygotowania wzoru do wykonania nadruku (usunięcie tła, poprawienie jakości wzoru jeżeli będzie słabej jakości itp.).

  1. Czy podane ceny produktów zawierają koszty znakowania?

Ceny produktów widocznych na stronie internetowej obejmują wyłącznie jednostkowy koszt produktu, na którym ma być wykonane oznakowanie. Ceny produktów nie obejmują również kosztów dostawy.

  1. Jakie są ceny znakowania?

Wyceny dokonujemy indywidualnie. Koszt znakowania zależy od: metody znakowania, ilości zamówionych produktów, ilości kolorów, rozmiaru haftu/nadruku, stopnia trudności wykonania logo. W przypadku wyboru znakowania produktów w formie haftu, Kupujący zobowiązany jest do zapłaty kosztu wykonania projektu haftu.

  1. Jakimi metodami znakujecie odzież?

Haft, druk DTF/DTG, znakowanie foliami FLEX/FLOCK.

  1. Czy Wasze znakowanie odzieży jest trwałe ?

Tak, stosujemy trwałe metody znakowania. Haft jest metodą najtrwalszą, często odzież zdąży się zniszczyć, a z haftem nic się nie dzieje. W przypadku nadruków jeżeli nie pierzemy odzieży w temp. Wyższych niż 40 stopni, powinny wytrzymać od kilkudziesięciu do nawet kilkuset cykli prania. Na trwałość nadruku wpływa również to czy odzież suszona jest w suszarkach. Wysoka temp. Suszenia może wpływać na uszkodzenia nadruków.

  1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Realizacja zamówienia rozpoczyna się po przedpłacie faktury pro forma, czas realizacji to ok. 2 tygodnie.

  1. Czy realizujemy usługę Express?

Tak, usługę Express realizujemy za dodatkową opłatą (plus 50% ceny).

  1. Czy jest możliwość zamówienia produktu bez znakowania?

Tak, odzież można zamówić bez znakowania. Czas realizacji w tym wypadku to 48 h, w zależności od dostępności produktu w magazynie.

  1. Czy można zamówić próbne oznakowanie?

Tak, można zamówić jedno próbne oznakowanie. W przypadku woli skorzystania z wykonania oznakowania próbnego, Kupujący zobowiązany jest do zapłaty za próbkę. Nie ma możliwości zwrotu czy wymiany oznakowanej próbki.

 

 Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do nas biuro@ctsport.pl, a odpowiedź wyślemy w przeciągu 24 h.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl