Logo to symbol Twojej marki, która niejako odpowiada za wizerunek Twojego biznesu. Jest więc kluczowym elementem rozpoznawalności, który może wzmocnić sposób postrzegania Twojej firmy. Ale gdzie najlepiej umieścić logotyp na odzieży firmowej? W tym wpisie postaramy się rozważyć kilka opcji i podpowiedzieć Ci, jak wybrać to idealne miejsce. Koniecznie czytaj dalej!
Klasyczna elegancja, czyli logotyp na piersi
Umieszczenie logotypu Twojej firmy na lewej bądź prawej piersi to jedno z najbardziej klasycznych i popularnych rozwiązań. To subtelne miejsce, które nie przytłacza i nadaje odzieży elegancki charakter. Koszulki polo, koszule czy bluzy to ubrania, na których najczęściej znaleźć możemy logo właśnie na piersi.
Nowoczesne opcja – logotyp na rękawie
Rękaw to miejsce, które zdecydowanie zyskuje popularność, jeśli chodzi o umieszczanie tam różnych grafik i logotypów. Jest to widoczne w szczególności w modzie ulicznej. Rękaw to znakomite miejsce na duże i widoczne logo. Być może rękaw w połączeniu z logotypem Twojej marki stanie się jej nowym znakiem rozpoznawczym?
Wyrazista reklama
Jeśli chcesz, aby Twoje logo było naprawdę widoczne i przyciągało uwagę, umieszczenie go na plecach może być świetnym rozwiązaniem. Ta opcja jest często wybierana przez firmy sportowe, drużyny, a także marki, które związane są swoją działalnością z aktywnym stylem życia.
Elegancja w detalu
Dla osób poszukujących subtelnej, ale jednocześnie eleganckiej opcji, to możemy Ci polecić umieszczenie logotypu Twojej marki na karku. To miejsce, które zaskakuje i przyciąga uwagę. Nietuzinkowe rozwiązania są bardzo pożądane w wielu branżach, zwłaszcza w tych, które charakteryzują się obecnością dosyć dużej konkurencji.
Streetwearowy styl
Jeśli Twój biznes skupia się na odzieży czy akcesoriach bądź gadżetach ulicznych, logotyp na kapturze może być dla Ciebie strzałem w dziesiątkę. To dosyć odważne i nowoczesne rozwiązanie, które zyskuje popularność w ostatnim czasie. Najczęściej decydują się na nie młodzi przedsiębiorcy, ponieważ takich Klientów chcą oni zyskać.